Saturday, May 9, 2015

Opdatering: Projekt nyt gulv

Så fik jeg endelig tid til at sætte mig ned og få skrevet lidt på bloggen. Dagene går simpelthen så hurtigt, jeg kan slet ikke følge med! Jeg er 15+0 i min graviditet i dag, men mere om det i et indlæg senere ;)

Nu over til projekt "riv væg ned, læg gulv, riv det op igen og læg ned igen.. Gør det et par gange og lang tid efter, er vi næsten færdige..." Ja, noget i den stil ;)

Ej, jeg sluttede sidste indlæg om projektet med at Morten var ved at male og vi skulle lægge gulvet. Det var ikke helt så lige til som vi havde troet, så det trak en smule ud. Men efter megen bøvl og ståhej, så er det lagt, og vi mangler kun lister i køkken og et par enkelte steder :D Yay!

Her er lidt billeder af processen:








Vi er super glade for det, og det giver et helt andet udtryk til stuen og køkkenet :D Det er 1000 gange nemmere at gøre rent og vaske og jeg er sikker på at vi bliver så glade for det - også når baby kommer til efteråret ;)


No comments:

Post a Comment