Saturday, May 9, 2015

15+0

Så nåede jeg til 15+0 i min graviditet og jeg synes det begynder at gå rigtig hurtigt med at maven vokser nu! Jeg er begyndt at have problemer med at tage sko på og med at bukke mig ned efter ting, fordi maven kommer i vejen.

Men jeg har det vandvittigt godt og har kun få gener fra graviditeten indtil videre! Jeg har tidligere haft en del kvalme om aftenen, og det kommer kun ind i mellem nu. I 1. trimester var jeg enormt træt, og kunne nærmest falde i søvn stående, men det er heldigvis ved at aftage, så jeg ikke behøver at sove hver eneste eftermiddag og gå tidligt i seng.

På det seneste er jeg begyndt at kunne mærke min livmoder vokse, det trækker i siderne og det hele presser op mod min mave. Men igen er det jo kun gode tegn, på at Bebs vokser! :D

Jeg har også været ude og købe de første par små babyting, og har hentet babypakken fra Matas, så det kommer der også billeder af :D

Ellers skal jeg til første Jordemoder besøg på onsdag, og det glæder jeg mig super meget til :D Og så er der 20 ugers scanning d. 16. juni, som jeg virkelig ser frem til, hvor vi får at vide om det er en lille pige eller dreng vi venter os :D (Jeg tror det er en dreng ;)  )

13 + 0 uger (25, april 2015)
13 + 6 uger (1. maj 2015)


Babypakke fra Matas

No comments:

Post a Comment