Monday, June 26, 2017

Så er det altså nu!

Som overskriften meget rammende siger, så er det altså nu! Nu, at bloggen skal op at køre igen. Jeg har simpelthen haft denne blog alt for længe til, at den bare skal falde død hen og forsvinde!

Jeg vil forsøge at få skrevet lidt hen over sommeren, og da jeg skal arbejde det meste af min sommer, så må jeg tænke mig til ferie hygge i haven og varmere himmelstrøg indtil jeg selv skal syd på ;)

Først en lille update på livet:
Har en efterhånden stor dreng på knap 21 måneder, som går i vuggestue og hopper ud i livet med stort gåpåmod og latter <3 nbsp="" p="">
Jeg har siden sidst fået fast arbejde i en skøn SFO, og elsker mit arbejde!
V's legeværelse er blevet så godt som færdigt og haven har fået lidt en overhaling her i løbet af foråret. Så vi har som altid travlt med en hel masse ;)

Og som tradition tro, har vi vores årlige Gathering i næste uge, hvor vi bliver en 15 stykker i løbet af ugen :D Glæder mig super meget til at se folk igen, efter ikke at have set dem i et år. Jeg skal dog arbejde, men har lidt korte dage og en enkelt fridag, så det ser jeg virkelig frem til!

Alt i alt, så kører livet bare på skinner og vi har det godt! ;)


No comments:

Post a Comment